Gepost door: pharailde | september 25, 2008

Kaarsjes uitblazen

Straks, om vijf over elf is het zevenenveertig jaar geleden dat ik het levenslicht mocht aanschouwen.

 

 

 

 

 

 

 

Het was een hele leuke verjaardag trouwens, met sms’jes van dochter E. uit Borzée en zoon J. uit Amsterdam (het verraste mij zeer aangenaam dat ze dat niet vergeten zijn, midden in een druk programma) en lieve mailtjes, met taart voor de collega’s en straks een etentje met mijn lieve wederhelft. En morgenavond een feestje met mijn nieuwe vriendjes. Oh, en met cadeautjes ook natuurlijk: lettertjes om te lezen (meer bepaald Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini, nu alleen nog wat vakantie) en verlichting voor de keuken (om die lettertjes te kunnen lezen natuurlijk, maar op de uitvoering moet ik nog een beetje wachten).

En dit gezegd zijnde, ik ga nu vieren.


Reacties

  1. Dat is een hele prestatie! Proficiat!

  2. dikke Proficiat 😡

  3. oeps diene kijkt boos .. 😀

  4. Nog een gelukkige verjaardag! Heerlijke foto trouwens 🙂

  5. ‘twas heel gezellig, veel plezier met de boeken en zoveel lekkere hapjes, chance dat ik met den auto was 🙂
    santé nog ne keer!

  6. Happy birthday! Leuk dat je ervan genoten hebt.

  7. Wat aan de late kant, maar toch: gefeliciteerd!


Plaats een reactie

Categorieën