Gepost door: pharailde | juli 22, 2008

I love work

Jullie vragen je misschien wel af hoe het met de première van dochter M. is afgelopen?
Ik kan alleen maar zeggen dat I love work (vzw Kamer 58 ) een schitterende voorstelling was, heel verzorgd en gebracht door gedreven en getalenteerde jongeren. En dat zeg ik uiteraard als fiere moeder, maar evenzeer als objectief toeschouwer. Echt de moeite om te gaan kijken.

Voor een uitgebreider verslag verwijs ik graag door naar hier.

Hier alvast twee foto’s (genomen door Martine Audenaerde)

Responses

  1. Fiere moeders moeten in zulke gevallen trots zijn op hun dochters!

  2. Super! Ik zou volgens mij ook zo trots zijn moest een van mijn kinderen daar staan. Echt om van te genieten!


Geef een reactie

Categorieën

