Gepost door: pharailde | juli 21, 2008

Ja, ik leef nog

Ja, ik leef dus nog.
Het is wel drukker en chaotischer dan tijdens een gewone werkweek.
We hebben een redelijk vast ritme.
Mijn huishouden ligt nog meer op z’n gat dan anders.
Ik ben moe en we zitten nog maar aan dag 3.
Oei, zijn er al drie dagen voorbij? En we hebben ’s avonds nog geen voet in de stad gezet.
Het is koud en nat en somber. Ik wil een beetje zon en warmte, niet te veel maar toch wel meer dan nu, want dit weertype hoort er niet bij.
Voor wie het nog niet wist, het zijn Gentse Feesten.

Over wat we dan zo allemaal uitspoken, hoop ik later deze week wat meer te vertellen.
Maar nu eerst slapen.

Responses

  1. Zo moe en dat aan het begin van de Gentse Feesten… ajajaj…

  2. Niks wat een paar goei nachtrusten niet kunnen oplossen, troost je.


Geef een reactie

Categorieën

