Gepost door: pharailde | juli 14, 2008

Pleisterstory

Jawel. Ze stonden voor de deur deze ochtend!
En inmiddels hangen alle gipsplaten tegen de dakwanden. Ik hoop nu wel dat ze goed werk geleverd hebben, want wederhelft E. heeft hen met handen en voeten moeten uitleggen hoe het bevestigingssysteem werkte, want op die manier (vraag mij nu ook niet meer technische details) hadden ze dat nooit gedaan.
’t Is nu te hopen dat ze er morgen weer staan, want bij het afscheid wisten ze te melden dat ze morgen elders een afspraak hebben, en dat het voor woensdag zal zijn, waarop wederhelft E. contact nam met de coördinator / baas / whatever die van niets wist en hen ging verplichten morgen naar hier te komen. Zo blijft het spannend natuurlijk. Ik hoop in elk geval dat ze voor zaterdag gedaan hebben, want dan beginnen de Gentse Feesten en dan staat mijn hoofd op andere dingen dan ons huis te ontdoen van een laag wit stof.

Nog twee daagjes werken en dan is het vakantie. Joepie. Als afscheidscadeautje voor woensdag wel nog een vergadering in Leuven geserveerd gekregen. Om 16 u. Dus ipv om vijf uur zal het een stuk later zijn eer ik thuis ben en de vakantie kan beginnen.


Responses

  1. ’t Blijft altijd moeilijk afspreken met werkmannen uit de bouwsector, he.

  2. ’t Is toch bouwverlof?

  3. @ zapnimf: bouwverlof? ik vrees dat dat stilaan een uitgehold begrip geworden is 😉


Geef een reactie

Categorieën

