Gepost door: pharailde | juli 13, 2008

Spannend

Stand van zaken na vrijdag.
Terwijl ik weg was naar Lejo (wat ook een stuk op een ontgoocheling uitliep, want om onbekende redenen heeft hij niet zijn nieuwe productie gespeeld – zoals aangekondigd – maar degene die ik vorig jaar al enkele keren gezien heb. En hoewel ik die voorstelling heel sterk en goed vond, had ik mij eerlijk gezegd de tijd én het geld bespaard indien ik het op voorhand had geweten. Maar niet getreurd, anders had ik een supergezellig kletsuurtje met San gemist) heeft wederhelft E. contact gehad met mijnheer de aannemer (natuurlijk uiteindelijk wel zelf gebeld) en een uurtje later kwam de man het nodige materiaal leveren.

Tot onze grote verbazing kregen we vandaag rond de middag – we zaten net aan tafel om jawel, te ontbijten (na een etentje met vrienden bij ons thuis was het redelijk laat geworden) – een telefoontje in gebroken Engels (!) om te vragen of we thuis waren en dat ze nog een en ander van materiaal brachten. En zo gebeurde het dat wederhelft E., ipv gezellig met zijn gezin aan tafel te zitten, op een zondag op de middag onvoorzien zo maar eventjes 1250 kg plaaster mocht verleggen en nog wat houten latten en hoeklatten en nog zo van die dingen.

Maarrrrr. Het geeft nu toch wel het gevoel dat het concreet wordt.

Duimen maar dat ze hier morgenvroeg effectief om half negen aan de deur staan (en kunnen doorwerken zodat ze klaar zijn vooraleer ik woensdagavond op het werk de deur voor even toetrek).


Responses

  1. zijn ze der geraakt????


Geef een reactie

Categorieën

