Gepost door: pharailde | juli 8, 2008

Onnozel

Ik ben heel hard mijn best aan het doen om niet gek te worden. Hierbuiten, op de binnenkoer van het werk, zijn ze al de hele dag aan het graven en manoeuvreren om regenwaterputten te steken (en dit is nog maar een voorproefje van de bouwactiviteiten van de komende maanden), het waait en regent mij te veel (het is echt pannenkoekenweer ipv barbecueweer), ergens buiten op straat staat een auto al de hele tijd te toeteren, telkens ik mij weer geconcentreerd heb op wat ik moet doen, komt er iets anders tussen en zijn we weer bij af, en mijn pc heeft de helft van de tijd last van CVS, zo traag reageert hij soms.
En we kunnen dan wel aftellen naar de vakantie, de tijd gaat zodanig snel dat die vakantie in een zucht ook weer voorbij is.
Enfin, vlug een beetje voortdoen.


Responses

  1. En toch zou ik naar die vakantie aftellen, want ook al is ze in een zucht voorbij, het is dan toch een zucht om volop van te genieten.

  2. Blijven volharden, pharailde, met je heel hard je best te doen. Het alternatief (gek worden) is niet zo’n prettig vooruitzicht.

    Of oordopjes kopen, kan ook.

  3. Ik denk dat je nood hebt aan een aperitiefje 😉


Geef een reactie

Categorieën

