Gepost door: pharailde | mei 26, 2008

Vakantielogies

Ben bezig met een akelig werkje: vakantielogies zoeken.
Deze zomer willen we nog eens allemaal samen op vakantie gaan en eens niet naar Frankrijk. Na wat gebrainstorm viel de keuze op Zuid-Beieren. We willen al zo lang eens slot Neuschwanstein bezoeken.
Maar op hotel met zijn zessen is een beetje een dure operatie, dus zoeken we nu een vakantiehuisje. Voor veel mensen is dat al het begin van de vakantiepret, voor mij is dat een nachtmerrie. Of het nu in een dikke catalogus is, of op het wereldwijde net, het maakt niet uit, ik heb daar een hekel aan. En tegen dat aantal personen, prijs, periode, ligging allemaal een beetje overeenkomen, heb ik al heel wat pagina’s doorworsteld (als ik al niet constant de melding krijg van ‘website overbelast – probeer het later nog eens’).
Maar als we op vakantie willen, moeten we daardoor, dus gaan we nog een beetje voortzoeken.


Responses

  1. ’t Zou ook niet mijn favoriete bezigheid zijn.
    Wij boekten een midweek centerparcs en dat was al zo’n miserie… drie pogingen tot de website niet meer overbelast was.

  2. Je tikt gewoon het land,de streek en dan camping .Je kiest het soort camping vb met kinderen let je op een mooi zwembad enzo)je reserveer .Wij nemen al drie jaar zo een weekendhuisje op een camping met alle comfort.Ik had vroeger zo een marginaal beeld van campings maar die blijheid en vooral die vrijheid ,daar ga ik nu voor!!!!Het is nu niet zo goedkoop hoor !!!Maar ze zijn tiptop inorde zelfs in frankrijk!!,veel succes


Geef een reactie

Categorieën

