Gepost door: pharailde | mei 17, 2008

Spoorloos

Deze ochtend op de badkamer.
Ik ben bezig met miele een wasopdracht te geven.
Zoon J. komt de badkamer binnen met wat vuile was in zijn handen: “Mama, waar is de bak van de bleke was?”
“Euh, aan de kleerkast, waar hij altijd staat.” (de wasbakken moeten ooit (met de nadruk op ooit) eens op een rek aan de badkamermuur terechtkomen, maar staan voorlopig definitief her en der in ons magazijn (lees onze slaapkamer). Tja, het is niet anders).
“Hij staat niet naast de kast.”
“Zou nochtans moeten want op de badkamer staat hij niet.”
“Ah, ok, ik zal nog eens kijken.”

Kom ik wat later op onze kamer.
Zoon J. had gelijk. De bak stond inderdaad niet naast de kast.
Hij stond een kleine halve meter verder.

Responses

  1. Overal hetzelfde!
    Hier put ik troost uit.
    “Jullie zien ook nooit verder dan jullie neus lang is!” zullen zowat de meest gebruikte woorden hier zijn.

  2. Yep, hier ook! Alleen de jongste kijkt verder dan z’n neus lang is. De vier andere zijn, denk ik, liever lui dan moe 😦

  3. tis overal hetzelfde hé… waren wij indertijd ook zo ???


Geef een reactie

Categorieën

