Gepost door: pharailde | mei 15, 2008

Tandarts

Vanavond op gezinsuitstap bij de tandarts geweest. Voor controle. Alles zeer wel verlopen en oef, weer geen enkel gaatje (ze hebben gelukkig de sterke tanden van hun vader geërfd want bij het tanden poetsen durven er een paar al eens wat tekenen van slordigheid vertonen). Dochter M. heeft bijna al haar wijsheidstanden (de laatste is er bijna door), bij zoon S.W. zijn er al twee volledig door en de andere twee bijna en dochter E. is inmiddels ook volledig gewisseld en heeft haar 28 tanden (van wijsheidstanden is bij haar uiteraard nog geen sprake). Zoon J. was enkele weken geleden nog op tandartsbezoek en was dus niet mee.
Die uitstap nam wel een serieuze hap uit het budget – we weten weer waarvoor we uit werken gaan – en dan prijs ik ons toch gelukkig dat we in een land als het onze wonen, zodat we nog een groot deel van die hap terugkrijgen.

Bij het buitenkomen werden we nog getrakteerd op een – niet echt deugddoende – douche. Het was blijkbaar beginnen te gieten en de enkele honderden meters naar de auto zorgden ervoor dat we nat werden tot op ons vel. Ik had nochtans een regenjas én een paraplu … in de auto. Van doorweekte kiekens gesproken, amai. De volgende keer zorgen we dat we shampoo bij ons hebben.

Responses

  1. Ik heb er ook ingestoken, op weg van het station naar huis mét een tussenstop om mijn groentenabo op te halen. Paraplu haalde idd weinig uit, doorweekt tot op het vel, en mijn schoenen zijn zo nat dat ik er vandaag andere heb moeten aandoen. Shampoo meedoen was geen slecht idee geweest 😉

    Ps: niemand problemen met de wijsheidstanden ofwat? Lucky people! Ik heb de mijne er anderhalf jaar geleden mogen laten uitsnijden…

  2. Deze leuke uitstap staat ons op 28 mei te wachten.


Geef een reactie

Categorieën

