Gepost door: pharailde | mei 1, 2008

Niet zoals verwacht

Murphy ’s in the house again. Ik wou eigenlijk vanavond enkele fotootjes posten van ons eigen rode leger (tja, 1 mei roept soms associaties op), maar het zal voor een andere keer zijn. Toen ik de foto’s op mijn blog wou opladen, bleek het menuutje waar ik dat altijd zonder problemen kon doen plots maar half zichtbaar, en ik weet niet goed hoe ik dat moet rechttrekken (heb toch gezegd dat ik niet technisch onderlegd ben). Zal er eens een nachtje over slapen. Grrr.

Responses

  1. […] rode leger [Een dag later dan voorzien, en het heeft eigenlijk weinig belang, maar dan word ik koppig: hier volgt dus wat ik […]


Geef een reactie

Categorieën

