Gepost door: pharailde | april 27, 2008

Mooi weer

Snel proberen tussendoor nog iets posten, want ik moet eigenlijk koken en straks moet ik weg. Uitgaan met dochter M. en een schare van haar vriendinnen (jaja, een oude doos op schok met jonge blaadjes), naar een optreden van Wouter Deprez, met zijn voorstelling Eelt.

Gisteren voor de allereerste keer dit jaar buiten gegeten, tweemaal zelfs. Dat is altijd een moment van zaligheid. En gistermiddag naar het buurtfeest geweest waar een bloemenmarktje was. En bloemekes voor op het terras gekocht. Vlijtige Liesjes en Verbena en Siertabak en nog wat dingen waarvan ik de naam alweer vergeten ben. En dan nog eens snel naar de Colruyt want de teelaarde was op. Gelukkig is dat hier vlakbij. En dan de bloemekes in de bakken gezet. Dat zijn van die leuke werkjes waar je lang resultaat van ziet (tegenover de gewone huishoudelijke klussen). Het terras ziet er weer wat vrolijker uit. Nu nog wachten tot de bloempjes bloeien.

Vanochtend ook weer buiten kunnen ontbijten. En vanmiddag de diepvriezer uitgekuist. En gewassen. En geschreven. En het weekend is alweer voorbijgevlogen.

Gelukkig is het maar een korte week.

Responses

  1. Wij hebben in februari zelfs al eens een keer buiten gegeten. Normaal vind ik dat ik in maart minstens een paar keer op het terras moet kunnen eetmalen, maar dàt was dit jaar gene vette.
    Wouter Deprez, die hebben wij al twee keer gemist omdat, ondanks aanschuiven op de eerste verkoopdag, die kaarten altijd al uitverkocht zijn. Nog ene keer en ik gebruik mijn connecties… moose heeft er tijdens zijn middelbaar mee in de klas gezeten.

  2. Een nuttige week! Uw boeiend stukje geschiedenis werd gepubliceerd te mijnent. x


Geef een reactie

Categorieën

