Gepost door: pharailde | april 18, 2008

Toneel

Vanavond gaan we naar toneel. Naar het stuk Mee twee op één kamer, gespeeld door het amateurvolkstheater Theater Maskee. Lees meer hier.
Wij zijn niet zo vertrouwd met volkstheater en gaan daar eigenlijk zelden naartoe. Ook vroeger thuis niet. Al vind ik het wel jammer dat we nooit naar de Minard geweest zijn om de onvolprezen Romain De Coninck en zijn beren aan het werk te zien.
We waren met verschillende mensen afgesproken om te gaan, en als ik heel eerlijk ben, gingen we in de eerste plaats mee voor het gezelschap. Het draaide echter zo uit dat de ene na de andere afhaakte en nu eindigt het ermee dat we enkel met ons getweetjes overblijven. O speling van het lot. Maar we laten dat niet aan ons hart komen, zeer zeker niet, en gaan voor een gezellig avondje uit, hoogstwaarschijnlijk zelfs met een etentje achteraf. Ik ben wel benieuwd.

Responses

  1. We gaan dat natuurlijk allemaal goedmaken! Maar eerst moet ik toch nog een beetje slapen, want ik voel me echt gruwelijk.

  2. Hu? Jullie kennen mekaar allemaal irl?

  3. […] We zijn dus naar het toneel geweest gisteravond. Het was een heel gezellig avondje uit, maar voor de rest weet ik eigenlijk nog […]

  4. @zapnimf: een aantal mensen kennen elkaar irl – gentblogt, weet u wel – maar zeker niet allemaal


Geef een reactie

Categorieën

