Gepost door: pharailde | april 12, 2008

Linkliefde

De frietketel is uitgewassen. Eindelijk. De oven, de koelkast en de diepvriezer wachten nog. Maar dat is niet meer voor vandaag. Ik ken wel leuker bezigheden. Zoals de opdracht van Eve: een aantal artikels vermelden die je onlangs opgevallen zijn. Zo’n huishoudelijke klussen geven je natuurlijk de tijd om over vanalles en nog wat na te denken. Ook over blogartikels.

Om te beginnen is er Kerygma. Dit is slechts één voorbeeldje, maar haar weergaloze schrijfsels hebben mij al vele aangename momenten bezorgd. Ook de schrijfsels van ene mijnheer Coltrui, vooral die over zijn dochters, vallen in deze categorie, alsook de pennevruchten van ene mijnheer Huug en Druug. Dikwijls gewoon hilarisch. Ik ben dol op die droge ironie. Om deze reden volg ik ook ene mevrouw Zapnimf. Ik heb haar leren kennen via de wijvenweek en ze heeft mijn hart gestolen.

En behalve om haar mooie stijl lees ik deze blog om nog een totaal andere reden, net zoals deze en deze blog: moeders met vier kinderen hebben een streepje voor.

Responses

  1. O! Eer eer! En een stukje ervan komt mij toe! Wauw! Als dank zal ik dan plechtig je hart terug overhandigen… ik ben immers geen dief.

  2. Hmm, luuurve. *Smikkelslurpsmek*
    😉

  3. Ik begrijp het van zapnimf… hihihi, onbetaalbare humor!

  4. Een briefje van € 10 is anders altijd welkom hoor zeezicht.


Geef een reactie

Categorieën

