Gepost door: pharailde | mei 2, 2008

Het rode leger

[Een dag later dan voorzien, en het heeft eigenlijk weinig belang, maar dan word ik koppig: hier volgt dus wat ik gisteren wou schrijven, en enkel gelukt via Firefox]

Michel deed er mij deze namiddag plots aan denken met zijn uitspraak over het “rode heir”, aan de foto’s van ons eigen rode leger:

En neen, ons leger was nog niet voltallig, en neen, het is niet hier (maar in Sofia, Bulgarije), en neen, het was niet op 1 mei – gelukkig (maar op 31 december 1995), maar het is wel rood.

Responses

  1. maar zo overdreven koddig!

  2. Bwa, doet me meer denken aan een trio roodkapjes. Ik zoek alvast de boze wolf op de achtergrond.

  3. de familie roodkapje, indeed!


Geef een reactie

Categorieën

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

